Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, iż poszukujemy Wykonawców w związku z realizacją projektu pt. ,,Zintegrowana Edukacja w Szkole Podstawowej Zakonu Pijarów” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian, Działanie FEPK.07.12 Szkolnictwo ogólne, FEPK.07.12-IP.01-0100/23.
Wykaz zamówień:
Zapytanie ofertowe NR 01/SPP/7.12/20242. – Przedmiotem zamówienia jest doposażenia pracowni informatycznej, obejmującego komputery wraz z oprogramowaniem i akcesoriami, dla Publicznej Szkoły Podstawowej Zakonu Pijarów im. Św. Józefa Kalasancjusza w Rzeszowie, w ramach realizacji projektu pt. „Zintegrowana Edukacja w Szkole Podstawowej Zakonu Pijarów”, nr naboru FEPK.07.12-IP.01-0100/23. Nowoczesne wyposażenie pracowni informatycznej umożliwi rozwijanie umiejętności cyfrowych i technologicznych, co przyczyni się do lepszego przygotowania uczniów do wyzwań współczesnego świata. Dzięki temu uczniowie będą mieli dostęp do zaawansowanych narzędzi edukacyjnych, które pomogą im zdobywać wiedzę i kompetencje niezbędne na rynku pracy. Projekt ma na celu wyrównanie szans edukacyjnych oraz stworzenie nowoczesnego środowiska nauki, które wspiera zrównoważony rozwój intelektualny i technologiczny uczniów.
Celem zakupu jest wyposażenie pracowni informatycznej w 20 komputerów z oprogramowaniem, dedykowanych uczniom Publicznej Szkoły Podstawowej Zakonu Pijarów im. Św. Józefa Kalasancjusza w Rzeszowie.
- Zapytanie ofertowe jest dostępne na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/205245
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego (dostępny pod linkiem wyżej).
- Termin na złożenie ofert upływa dnia 22.11.2024 (piątek) do końca dnia.
Przypominamy, że zgodnie z pkt. 1) Sekcji 3.2.3. Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027, dla zamówień udzielanych w projektach perspektywy 2021-2027, wszystkie oferty powinny być składane za pośrednictwem aplikacji BK2021 (https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/). Komunikacja między Zamawiającym a Oferentem (pytania/odpowiedzi) również musi odbywać się za pośrednictwem aplikacji BK2021.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z treścią Zapytania ofertowego oraz do złożenia oferty.